La col·lecció GINJOLER i el seu primer títol, M’HE PERDUT! de JuanolO, a la Biblioteca Armand Cardona Torrandell

_petit.jpg

El DISSABTE 1 de DESEMBRE, a les 12h.

a la BIBLIOTECA ARMAND CARDONA TORRANDELL(Vilanova i la Geltrú)

Presentació de la COL·LECCIÓ GINJOLER

i el seu primer títol

M’HE PERDUT! de JuanolO

L’acte consistirà en l’explicació del conte amb Llengua de Signes Catalana,
a càrrec de Víctor Capdet i Susana Peix.
L’hora del conte, vocabulari la cançó “Cargol treu banya”, amb signes,no us ho podeu perdre!

PER A TOTS ELS NENS I NENES QUE ELS AGRADI SOMIAR AMB ELS CONTES!

Perquè la Llengua de Signes Catalana ja és oficial al nostre país!

logo_cardona.jpg logo_petit_2.jpg

2 thoughts on “La col·lecció GINJOLER i el seu primer títol, M’HE PERDUT! de JuanolO, a la Biblioteca Armand Cardona Torrandell

  1. Hola estic estudiant llenguatge de signes i m’gradaria adquirir els llibres de la col·lecció ginjoles. voldria saber el preu mes o menys

Deixa un comentari

